.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپوليس هم 4-1 باخت

به دنبال شكست سنگين 4 بر يك استقلال تهران برابر پگاه، تيم فوتبال پرسپوليس تهران نيز در هفته بيست و هفتم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر با همين نتيجه از استقلال اهواز شكست خورد.
به گزارش ايسنا، در اين بازي كه در ورزشگاه تختي اهواز برگزار شد، تيم فوتبال پرسپوليس تهران در يك بازي عجيب و ضعيف با حساب چهار بر يك از ميزبان خود استقلال اهواز شكست خورد.

اين بازي كه با تك گل روح‌ا... بيگدلي از استقلال اهواز در نيمه اول، يك بر صفر به سود اين تيم به پايان رسيده بود، در نيمه دوم نيز 4 گل را در بر داشت كه طي آن در دقيقه 48 مصطفي بيژني از استقلال اهواز با يك شوت از پشت محوطه 18 قدم گل دوم، رضاطاهري با استفاده از اشتباه مجدد ازمدافعان پرسپوليس و دريبل خوردن دوباره رودباريان گل سوم و محمد فعال در دقيقه 92 روي شوت از راه دور گل چهارم را براي استقلال اهواز به ثمر رساندند.

تك گل تيم فوتبال پرسپوليس تهران را فرازد آشوبي روي ضربه ايستگاهي در دقيقه 93 بازي به ثمر رساند.

به گزارش ايسنا؛ ديدار تيم‌هاي راه‌آهن تهران و مقاومت سپاسي شيراز نيز با حساب يك بر صفر به سود تيم فوتبال راه آهن به پايان رسيد.

بدين ترتيب تيم فوتبال پرسپوليس پس از اين بازي با 42 امتياز به رده سوم جدول سقوط كرد و تيم‌هاي سپاهان و صباباتري به ترتيب با 46 و 45 امتياز از 26 و 27 بازي به ترتيب در رده اول و دوم جدول رده بندي قرار دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.